2013. január 4., péntek

macifülessapíííí :)


Az úgy volt... :) hogy a gúgli mutatott nekem egy olyan kis tündéri képet, hogy teljesen beleszerelmesedtem és elhatároztam, hogy ezt én is pont így szeretném, legalábbis a lehetőségekhez képest :) Szóval ebből indultam ki:


Ki ne határozná el ezt a cukiságot látván, hogy ha törik, ha szakad, akkor is lesz az egyszem pici lányának macifüles sapija :D Hát elég sokat kerestem minden felé, de végül nem találtam méretben jót sehol sem, így anyu meglepett és megkötötte :D Tüneményes kismanómat be is állítottam a megfelelő pozícióba és a fényképező mögül adtam az insrukciókat, amik hát nem igazán érdekelték :D így még a fenti kép Dorkás verziója várat magára (majd tavasszal újra próbáljuk), addig is ezektől lehet olvadozni :P






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

2013. január 4., péntek

macifülessapíííí :)

Az úgy volt... :) hogy a gúgli mutatott nekem egy olyan kis tündéri képet, hogy teljesen beleszerelmesedtem és elhatároztam, hogy ezt én is pont így szeretném, legalábbis a lehetőségekhez képest :) Szóval ebből indultam ki:


Ki ne határozná el ezt a cukiságot látván, hogy ha törik, ha szakad, akkor is lesz az egyszem pici lányának macifüles sapija :D Hát elég sokat kerestem minden felé, de végül nem találtam méretben jót sehol sem, így anyu meglepett és megkötötte :D Tüneményes kismanómat be is állítottam a megfelelő pozícióba és a fényképező mögül adtam az insrukciókat, amik hát nem igazán érdekelték :D így még a fenti kép Dorkás verziója várat magára (majd tavasszal újra próbáljuk), addig is ezektől lehet olvadozni :P






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Boldogbaba Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino | Distributed by Deluxe Templates